دوره هاي آموزش سئو
دوره هاي آموزش سئو

اثر مركب

لابد ضرب‌المثل «قطره قطره جمع گردد وانگهي دريا شود» را شنيده‌ايد. والدين اثر مركب ما معمولاً اين ضرب‌المثل را براي پس‌انداز كردن پول به كار مي‌بردند آن هم هنگامي كه پول خردهاي درون دستمان را با قيمت اسباب‌بازي دلخواهمان مقايسه و احساس نااميدي مي‌كرديم.

اما اين ضرب‌المثل حاوي نكته‌ي باارزش‌تري است. دريا از قطرات آب ساخته شده است، بدن انسان از تعداد بيشماري سلول، و موفقيت… به راستي موفقيت از چه چيزي ساخته شده است؟ اين همان سئوالي است كه اثر مركب به آن پاسخ مي‌دهد.

اثر مركب چيست؟
دارن هاردي، اثر مركب (The Compound Effect) را اصل به دست آوردن پاداش‌هاي عظيم از طريق مجموعه‌اي از انتخاب‌هاي كوچك ولي هوشمندانه مي‌داند. اگر خود را فردي معمولي از افراد جامعه مي‌دانيد، تفاوت شما با افراد موفق و تأثيرگذار جامعه چيست؟ شايد با خودتان بگوييد پول، ثروت، ارتباطات، هوش، ايده‌هاي بزرگ و حتي شانس! اجازه دهيد با شما رو راست باشم! تفاوت يك فرد عادي با يك انسان موفق، در انتخاب‌هايي است كه هر روز انجام مي‌دهند.

قبول اين مطلب ابتدا مشكل است، نه به اين دليل كه قابل درك نيست بلكه به اين علت كه ما از پذيرش اين واقعيت هراس داريم، زيرا بايد نگاهي به گذشته بياندازيم و ببينيم با زندگي‌مان اثر مركب چه كرده‌ايم. شرايط امروز ما نتيجه‌ي انتخاب‌ها (اعمال، عادت‌ها و رفتار) گذشته‌ي ماست و آينده‌ي ما با انتخاب‌هاي امروز ما ساخته مي‌شود.

هيچ كس اثر مركب با خوردن يك دانه شكلات چاق نمي‌شود، اگر اكنون از اضافه‌وزن رنج مي‌بريد به دليل وعده‌هاي غذايي نامناسب در طول چندين ماه و حتي چندين سال است. هرگز با يك روز ورزش كردن، تغييري در وضعيت بدنتان ايجاد نمي‌شود، اگر بدن سالم و عضلات خوش فرمي داريد احتمالاً به خاطر پايبندي به برنامه‌ي ورزشي منظم و طولاني مدت است.

قدرت كارهاي كوچك
ما معمولاً قدرت انتخاب‌هاي كوچك زندگي را دست كم مي‌گيريم زيرا تأثير فعلي و فوري آن‌ها را بررسي مي‌كنيم. اما كارهاي كوچك و معمولي، با گذشت زمان و تكرار قدرت خود را نشان مي‌دهند. زندگي مشتركي كه به طلاق ختم مي‌شود نتيجه‌ي رفتارهاي اشتباهي است كه در طول يك رابطه بارها و بارها تكرار شده‌اند؛ رفتارهايي مانند كم‌توجهي، بي‌احترامي، بي‌اعتنايي، بدرفتاري و…. اثر مركب يك زندگي عاشقانه و طولاني نيز حاصل رفتارهاي كوچكي از جمله عشق ورزيدن، محبت كردن، توجه، احترام گذاشتن، يادگيري و به كار بستن روش‌هاي حل اختلاف و… است كه به كرات در طول سال‌ها و موقعيت‌هاي مختلف تكرار شده‌اند.

بزرگ‌ترين اشتباه ما اين است كه قدرت انتخاب‌هاي ساده و روزمره را دست كم مي‌گيريم و موفقيت و كاميابي را نتيجه‌ي ايده‌هاي بزرگ و كارهاي خارق العاده مي‌دانيم. مي‌خواهيد به آرزوهاي‌تان برسيد؟ به اثر مركب ايمان بياوريد و آن را در زندگي‌تان به كار ببنيديد.

انتخاب‌هاي كوچك چگونه قدرتمند مي‌شوند؟
بسياري از انسان‌ها، دنيا را حاصل روابط خطي و يك به يك مي‌دانند. به عنوان مثال شايد تصور كنيد اگر ۸۰٪ زمان خود را صرف توليد محصولي كنيد، آن محصول ۸۰٪ درآمد شما را تشكيل خواهد داد. اما مي‌دانيم كه اثر مركب الزاماً اينگونه نيست و طبق قانون ۸۰/۲۰، هشتاد درصد درآمد شما نتيجه‌ي ۲۰ درصد از فعاليت‌هاي شماست.

اثر مركب چگونه عمل مي‌كند؟
اثر مركب نيز اينگونه است. به نمودار فوق دقت كنيد. رابطه‌ي تلاش پيوسته و انتخاب‌هاي مستمر مشابه منحني آبي رنگ است. ابتدا با انرژي بسيار زيادي صرف مي‌كنيد اما يا نتيجه‌اي نمي‌گيريد يا اين نتايج بسيار اندك و نامحسوس هستند. اما به ميانه‌ي مسير آبي، جايي كه تغييرات چشمگير مي‌شوند نگاه كنيد. اين همان جايي است كه اثر مركب خود را نشان مي‌دهد. اكنون زمان كافي گذشته است و انتخاب‌هاي كوچك و مكرر، قدرت خود را به نمايش مي‌گذارند.

اين همان نقطه‌اي است كه ناگهان ديگران به ما نگاه مي‌كنند و از خود مي‌پرسند: «فلاني چگونه يك شبه اين چنين موفق شد؟» و نمي‌دانند هيچ چيز يك شبه اتفاق نمي‌افتد بلكه اين نتيجه‌ي به كار بستن اثر مركب در زندگي است.

صحراي نااميدي
بسياري از ما تصور مي‌كنيم مشابه خط نارنجي، پيشرفت رابطه‌اي خطي و ثابت با تلاش پايدار و مستمر دارد، به همين دليل زماني كه از اولين تلاش‌ها نتيجه‌اي نمي‌گيريم نااميد مي‌شويم. اما نمي‌دانيم كه در واقع، در ابتداي مسير آبي هستيم و اثر مركب شدت تغييرات بسيار اندك است. به اين بخش صحراي يأس گفته مي‌شود زيرا بيشتر مردم، در اين قسمت مسير، از كسب نتيجه مأيوس مي‌شوند و به زندگي قبلي باز مي‌گردند. افرادي موفق مي‌شوند كه تا پايان اين بيابان خشك و گرم، طاقت بياورند.

انتخاب‌هاي كوچك يعني چه؟
منظور از انتخاب‌هاي كوچك، تمامي كارهايي است كه در طول روز و زندگي انجام مي‌دهيم. هر ارتباطي كه مي‌گيريد، هر كتابي كه مي‌خوانيد، هر محبتي كه مي‌كنيد، هر ترسي كه با آن مواجه مي‌شويد يا از آن فرار مي‌كنيد و به طور كلي، هر عملي كه در طول روز انجام مي‌دهيد يا فكري كه از سر مي‌گذرانيد، با گذشت زمان قدرتمند مي‌شود و در اثر مركب زندگي شما نقشي مي‌آفريند.

سكه‌ي اثر مركب دو رو دارد
همان‌گونه كه تكرار انتخاب‌هاي درست و هوشمندانه در طول زمان، به موفقيت‌هاي عظيم منجر مي‌شوند، انتخاب‌هاي اشتباه و ناآگاهانه نيز به ناكامي و بدبختي ختم مي‌گردند.

اثر مركب بدون قضاوت عمل مي‌كند
متأسفانه بيشتر انتخاب‌هاي ما ناآگاهانه است. باورهايي كه خانواده و جامعه به ما القا كرده‌اند و عادت‌هايي كه از كودكي (و برپايه‌ي توجه بر لذت‌هاي آني) كسب كرده‌ايم پايه‌ي اعمال ما را تشكيل مي‌دهند و به ندرت تأثير مثبتي بر زندگي ما دارند.

قانون زراعت
اثر مركب منطبق بر قانون زراعت است. استفان كاوي مي‌گويد همانگونه كه نمي‌توانيد يك شبه با دادن آب و كود فراوان به يك دانه، آن را به درخت تبديل كنيد، موفقيت و بدبختي نيز يك شبه ايجاد نمي‌شود. شرايط فعلي ما نتيجه‌ي رفتارهاي گذشته‌ي ما است. تفاوت دانشجويي كه در طول دوران تحصيل به مطالعه‌ي منظم و كسب مهارت‌هاي شغلي مشغول بوده است با دانشجويي كه تمام دروس را شب امتحان مطالعه كرده است، نه در پايان ترم بلكه پس از شركت در مصاحبه‌ي شغلي مشخص مي‌شود.

اثر مركب از قوانين طبيعت است. قوانين طبيعت (مانند قانون زراعت) همواره جاري هستند. هرگز نمي‌توانيد اين قوانين را دور بزنيد. هيچ ميانبري وجود ندارد. ميانبرها فقط براي مدتي كوتاه جواب مي‌دهند اما در درازمدت همواره قوانين طبيعت صادق هستند و تأثير خود را نشان مي‌دهند. شايد به دروغ گفتن به همسرتان، امشب مانع از ناراحتي او شده باشيد اما در درازمدت اعتماد او را از دست خواهيد داد.

قانون تكانه
يك گوله‌ي برف كوچك در بالاي كوه هيچ قدرتي ندارد اثر مركب اما اگر همين گوله‌ي برفي در يك سراشيبي بغلتد بزرگ‌تر و بزرگ‌تر مي‌شود و در پايين دامنه مي‌تواند ديواري را تخريب كند يا ريشه‌هاي درخت تنومندي را از خاك خارج كند. اين قانون تكانه است.

دانستيم هرگاه انتخاب‌هاي درستي انجام مي‌دهيد، ابتدا اين انتخاب‌ها قدرت فراواني ندارند اما اگر مدوامت به خرج دهيد، پس از گذشت زمان كافي قدرت آن‌ها آشكار خواهد شد. اگر مي‌خواهيد اين قدرت پيوسته و مستمر در زندگي شما باقي بماند بايد همواره اين انتخاب‌ها را تكرار كنيد.

بسياري از ما براي مدت كوتاهي، روال زندگي خود را تغيير مي‌دهيم و اعمال و رفتار آگاهانه و درستي را تكرار مي‌كنيم، اما متأسفانه با ظهور اولين نتايج، اين روند را متوقف مي‌كنيم. اين يعني از بين بردن نيروي تكانه. اكنون كه اثر مركب را آگاهانه در زندگي به كار بسته‌ايد بايد اين اثرات را حفظ و تقويت كنيد. تنها راه آن، تكرار انتخاب‌هاي درست قبلي و انجام انتخاب‌هاي صحيح جديد است.

از كجا شروع كنم؟
براي شروع، ابتدا بايد بدانيد در زندگي چه انتخاب‌هايي انجام مي‌دهيد. از امروز، تمام كارهايي را كه انجام مي‌دهيد در دفتر يا گوشي همراه خود يادداشت كنيد. از اثر مركب كوچك‌ترين و ساده‌ترين كارها غفلت كنيد. ساعت بيدار شدن و خوابيدن، استفاده كردن از گوشي همراه، غذا خوردن، حرف زدن با همكارانتان و… همه چيز را پيش از انجام دادن يادداشت كنيد. ابتدا كمي اذيت خواهيد شد ولي پس از مدتي به آن عادت مي‌كنيد.

هر شب، پيش از خواب اعمال آن روزتان را مرور كنيد. آيا اثر مركب را به نحوي به كار مي‌گيريد كه منجر به نتايج مثبت در زندگي شما شود؟

پيشنهاد مي‌كنم اين كار را تا مدت بسيار طولاني انجام دهيد. چه بسا، بارها تمايل به انجام كاري داشته باشيد كه نفع طولاني مدت در پي نداشته باشد اما فقط براي اجتناب از يادداشت كردن آن، از انجام آن منصرف شويد.

جمع‌بندي
اثر مركب از جمله قوانين طبيعي موفقيت است. چه آن را قبول داشته باشيد يا نه، در زندگي شما جاري است. اثر مركب يعني آگاه بودن به تأثير انتخاب‌هاي كوچك در مقصدي كه در آينده به آن خواهيم رسيد. موفقيت نتيجه‌ي پايداري در گرفتن تصميمات درست و انجام اعمال مناسب در طول زمان تا رسيدن به موفقيت و پس از آن است. ذهن‌آگاهي و هوشياري از انتخاب‌ها كليد استفاده‌ي صحيح از اين قانون در زندگي اثر مركب است.


برچسب: كتاب اثر مركب، دانلود كتاب اثر مركب صوتي، دانلود كتاب اثر مركب صوتي، بهترين ترجمه كتاب اثر مركب، نظر در مورد كتاب اثر مركب، موضوع كتاب اثر مركب، خريد كتاب اثر مركب با تخفيف، كتاب اثر مركب انتشارات، كتاب اثر مركب چند صفحه است، خلاصه كتاب اثر مركب، دانلود كتاب اثر مركب، دانلود كتاب اثر مركب بدون سانسور، متن كتاب اثر مركب، خلاصه كتاب اثر مركب pdf، موضوع كتاب اثر مركب، بهترين انتشارات كتاب اثر مركب، عكس كتاب اثر مركب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۳۱ توسط:پرنده بهار موضوع: نظرات (0)

خريد بك لينك موثر

ساخت بك لينك (لينك بيلدينگ) از گذشته تا خريد بك لينك موثر اكنون جزء مهمترين كارهاي سئو كاران بوده و هنوز هم هست. سئو كاران براي بهتر شدن سئو سايت به ساخت بك لينك مشغول هستند. صنايع و كسب و كارهايي كه از سابقۀ بيشتري بهره‌مند هستند و رقابتي‌تر محسوب مي‌شوند معمولاً بيشتر از ساير كسب و كارها به ساخت بك لينك‌هاي بيشتر و قوي‌تر نياز دارند.

 بك لينك چيست

 ساخت بك لينك نيازمند توجه به برخي از عوامل همچون موارد زير است:

از سايتي مرجع و پر بازديد لينك بگيريد
توجه كنيد موضوع سايتي كه در آن بك لينك مي سازيد مرتبط با موضوع سايت شما باشد.
اگر سايتي كه در آن بك لينك مي سازيد با موضوع سايت شما مرتبط نيست، بايد از روش رپورتاژ آگهي در آن سايت براي ساخت بك لينك استفاده كنيد.
چرا بك لينك ها مهم هستند؟
بك لينك ها اساساً رأي ساير وب سايت ها است. هر يك از اين آرا به خريد بك لينك موثر موتورهاي جستجو مي گويد: “اين محتوا با ارزش ، معتبر و مفيد است”.

بنابراين هرچه بيشتر از اين “رأي” هاي شما برخوردار باشيد ، سايت شما در Google و ساير موتورهاي جستجو رتبه بيشتري خواهد داشت. خريد بك لينك موثر استفاده از بك لينك در الگوريتم موتور جستجو چيز جديدي نيست. در حقيقت ، بك لينك ها پايه و اساس الگوريتم اصلي رتبه بندي Google را تشكيل مي دهند.

 اهميت بك لينك

اگر بخواهيم لينك و بك لينك را به ساده‌ترين زبان بيان كنيم بايد بگوييم هر متن يا تصويري كه شما را با يك كليك بر روي آن به صفحه ديگري منتقل كند لينك نام گذاري مي‌شود. اگر يك سايت يا دامنه اينترنتي ديگر به يكي از صفحات شما لينك دهد به آن بك لينك گفته مي‌شود.

يكي از اركان اصلي دنياي وب، لينك‌ها هستند. توسط لينك‌ها شما مي‌توانيد از صفحه‌اي به صفحه ديگر و يا از سايتي به سايت ديگر برويد. هدف از ساخت بك لينك يا لينك سازي اين است كه شما برخي از افراد و مخاطبان را از سايتي ديگر به خريد بك لينك موثر سايت خود دعوت كنيد. شما مي‌توانيد در اين دعوت دو عايدي را نصيب خود كنيد. ابتدا آنكه بازديد از سايت خود را بيشتر كنيد و در نتيجه بيشتر ديده شويد و دوم اينكه با بالا رفتن ترافيك سايت شرايطي را براي بهتر شدن جايگاه خود در ميان موتورهاي جستجو ايجاد نماييد.

 فاكتورهاي رتبه بندي گوگل

در شكل بالا مهمترين عوامل بهبود سئو سايت برگرفته شده از بررسي هزاران وبسايت توسط سايت Moz نشان داده شده است.

سفارش بهبود سئو سايت

ساخت بك لينك چيست؟
ساخت بك لينك در حقيقت خريد بك لينك موثر ايجاد لينكي از خارج از وبسايت به وبسايتي ديگر است. لازم است بدانيد كه ساخت بك لينك با دو حالت متفاوت يعني فالو و نوفالو انجام مي شود. لينك‌هاي فالو لينك‌هايي هستند كه توسط ربات‌هاي موتورهاي جستجو شناسايي و رديابي و ثبت مي‌شوند. لينك‌هاي نوفالو نيز لينك‌هايي هستند كه ربات‌ها به آن‌ها توجه خاصي نمي‌كنند.

ساخت بك لينك فرآيندي طولاني و كمي دشوار است. ولي سختي انجام اين كار ارزشمند است و تاثير آن به حدي است كه نمي‌توان آن را ناديد گرفت. بررسي بك لينك‌هايي كه در يك صفحه وجود دارند يكي از مسيرهاي اصلي گوگل براي يافتن و خريد بك لينك موثر ايندكس كردن صفحات جديد در اينترنت به شمار مي‌رود. دقت داشته باشيد كه كيفيت و تعداد بك لينك‌ها بر رتبه بندي نتايج گوگل تاثير مستقيمي دارد.

ساخت بك لينكهمانطور كه بيان شد امروزه بك لينك سازي كاري دشواري است. شما بايد از ابزارهاي صحيح استفاده كنيد و مهارت خود را افزايش دهيد تا بتوانيد از جمله افرادي باشيد كه از پتانسيل بك لينك سازي بهره مند شويد. لازم است بدانيد كه هيچ روش ساده‌اي براي ساخت بك لينك وجود ندارد. همانطور كه مي‌دانيد ساخت هر گونه بك لينك براي وب سايت‌ها منطقي نيست و بايد به شكل اصولي و طبق قوانين جلو رفت. چنانچه عمليات بك لينك سازي خريد بك لينك موثر طبق اصول درست و مقررات تعيين شده انجام شود رتبه وب سايت در موتورهاي جستجو بالا مي‌رود و سايت شما جايگاه خوبي پيدا مي‌كند اما اگر از قوانين موجود پيروي نشود صدمات جبران ناپذيري براي رنكينگ وب سايت شما به وجود مي‌آيد.

ربات گوگل صفحه را مورد بررسي قرار مي‌دهد و بر اساس لينك‌هايي كه در صفحه وجود دارد به ارزش و اعتبار صفحات لينك شده پي مي‌برد. پس هرچقدر سايت‌هاي بهتر و معتبرتر و بيشتري به صفحات شما لينك داده باشند، اين شانس براي شما وجود دارد تا در نتايج گوگل جايگاه بهتري كسب كنيد.

 آيا تفاوت بك لينك فالو و نوفالو را مي‌دانيد؟
لينك‌ها را به روش خريد بك لينك موثر ديگري نيز دسته بندي مي‌كنند. به طور كلي هر لينك به صورت پيش فرض Dofollow است. فقط زمانيكه در كد HTML آن از ويژگي Nofollow استفاده شده باشد به حالت نوفالو در مي‌آيد. در حالت نوفالو ربات گوگل اعتبار خاصي به صفحه هدف منتقل نمي‌كند.

انواع بك لينك

در سال ۱۹۹۰ مفهوم پيج رنك خريد بك لينك موثر توسط شركت گوگل بيان شد. جالب است بدانيد كه در آن زمان تعداد بك لينك‌هاي يك وبسايت تاثير بسيار زياد و مستقيمي بر رتبه بندي گوگل داشت.

در نتيجه مديران وب سايت‌ها و سئوكاران حرفه‌اي از تكنيك‌هايي مثل تبادل لينك يا خريد بك لينك استفاده كردند و سعي در بهبود جايگاه خود در نتايج جستجو داشتند.

هرچه معاملات بك لينك افزايش يافت شركت گوگل نيز الگوريتم‌هاي خود را آپديت كرد و الگوريتم پنگوئن را به كار گرفت. الگوريتم پنگوئن براي شناسايي و جريمه سايت‌هايي كه از روش‌هاي خريد بك لينك براي لينك سازي استفاده مي‌كردند به كار گرفته شد. همچنين تصميم گرفته شد تا پيج رنك به كلي حذف خريد بك لينك موثر شود بدين ترتيب وابستگي رتبه بندي نتايج به لينك سازي تا حد امكان كاهش يافت.

مطلب پيشنهادي و مرتبط: الگوريتم هاي گوگل

 تاثيرگذاري بك لينك نوفالو بر سئو
طبق نظر شركت گوگل بك لينك نوفالو ارزش و اعتباري به سايت شما منتقل نمي‌كند. اما نكته مهم آن است كه تعادل مناسبي ميان تعداد لينك‌هاي فالو و نوفالو رعايت شود. همانطور كه مي‌دانيد لينك سازي خارجي سايت يكي از عوامل مهم الگوريتم پنگوئن براي تشخيص طبيعي بودن است. پس مي‌توان خريد بك لينك موثر نتيجه گرفت وجود لينك‌هاي نوفالو احتمال جريمه شدن سايت را توسط گوگل به شدت كاهش مي‌دهد.

 متن لينك شده يا Anchor Text چيست؟
معني متن لينك شده اين است كه لينك مورد نظر بر روي عبارتي قرار داده شود. اگر به خاطر بياوريد در گذشته اين عبارت (براي ورود خريد بك لينك موثر به سايت اينجا كليك كنيد) را در بسياري از سايت‌ها مي‌ديديم زيرا لينك را بر روي كلمه اينجا قرار مي‌دادند. پس به عبارتي كلمه (اينجا) متن لينك شده يا همان Anchor Text به حساب مي‌آيد.

* مثلا عبارت رو به رو كه به صورت يك كلمه ي كليك خور هست، يك آنچرتكست (Anchor Text) محسوب مي‌شود: سفارش بك لينك

به عنوان مثال اگر خريد بك لينك موثر سايت شما در زمينه فروش كتاب و يا.. است و به عبارت (كتاب) لينك شده باشد و كاربر در گوگل كلمه كتاب را جستجو كند شما جايگاه بهتري كسب خواهيد كرد.

جالب است بدانيد كه بعد از توجه گوگل به Anchor Text بسياري از مديران وب سايت‌ها تمام بك لينك‌هاي خود را بدين گونه ايجاد كردند. سپس الگوريتم‌هاي گوگل بروزرساني شد و استفاده غيرطبيعي از Anchor Text توسط مديران وب‌سايت‌ها به راهي براي شناسايي سايت‌هاي اسپم و جريمه آن‌ها خريد بك لينك موثر توسط شركت گوگل تبديل شد.

 تعريف آنچرتكست

براي خريد بك لينك موثر اينكه متن‌هاي لينك شده به سايت شما از حالت طبيعي خارج نشود و تركيباتي طبيعي در حالت‌هاي رايج در فضاي اينترنت داشته باشند، رعايت برخي اصول مهم ضروري است. اين اصول عبارتند از:

استفاده از كلمه يا عبارت هدف مناسب براي سئو
استفاده از نام برند شما
استفاده تركيبي از نام برند و كلمه هدف
استفاده از عبارات عمومي مانند (صفحه) يا (منبع)
بهره‌گيري از عبارات طولاني و راهنمايي كننده براي كاربر مثل (براي مطالعه مقاله اينجا كليك كنيد)
سعي كنيد تا حد ممكن توازن لازم را ميان اين خريد بك لينك موثر نوع لينك سازي‌ها براي سايت خود رعايت كنيد زيرا شركت گوگل رفتارهاي غيرطبيعي شما را كه فقط براي كسب بك لينك است به سرعت شناسايي مي‌كند. از استراتژي‌هاي لينك سازي كه هدفمند و منظم هستند به طور صحيح بهره‌برداري كنيد زيرا ممكن است به جاي آنكه براي شما تاثير مثبت داشته باشد تاثير منفي بيشتري داشته باشد.

 كدام يك از روش‌هاي لينك سازي خارجي رايج‌تر هستند؟
هرچه كيفيت محتواي شما بهتر باشد به عنوان يكي از مهم‌ترين دلايل براي دريافت لينك از سايت‌هاي ديگر محسوب مي‌شود. ما يكسري از روش‌هاي خريد بك لينك موثر مناسب براي لينك سازي را به شما معرفي مي‌كنيم مهم‌ترين روش‌ها عبارتند از:

خريد بك لينك به صورت متني
افزايش فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
كامنت گذاري خريد بك لينك موثر در سايت‌هاي مرتبط با سايت خود
خريد رپورتاژ آگهي
ساخت پروفايل در سايت‌هاي معتبر و مشهور
گوگل چگونه به تعيين ارزش بك لينك‌ها مي‌پردازد؟
جالب است بدانيد از نظر گوگل بك لينك‌هايي كه از سايت‌هاي گوناگون براي سايت شما ايجاد مي‌شوند ارزش و اعتبار يكساني ندارند. گوگل هميشه فاكتورهاي متفاوتي را براي تعيين ارزش يك بك لينك لحاظ مي‌كند خريد بك لينك موثر كه مهم‌ترين اين عوامل عبارتند از:

 Page Authority يا اعتبار صفحه
اعتبار صفحه به اعتبار دامنه بسيار شباهت دارد. ولي لازم است بدانيد كه براي يك صفحه خاص از آن دامنه محسوب مي‌شود. آيا مي‌دانيد ميزان اعتبار صفحه چگونه تعيين مي‌شود؟ ميزان اعتبار صفحه معمولا طبق لينك سازي داخلي سايت به آن صفحه و بك لينك‌هايي كه مستقيما براي خريد بك لينك موثر همان صفحه ايجاد مي‌شود مشخص مي‌گردد. در نتيجه صفحاتي كه از لينك سازي داخلي خوب بهره‌مند باشند معمولا داراي اعتبار بالايي نيز خواهند بود. جالب است بدانيد صفحاتي كه در منوي اصلي سايت وجود دارند معمولا جز معتبرترين صفحات آن دامنه هستند.

براي آنكه Page Authority و Domain Authority را بسنجيد ابزارهاي مختلفي وجود دارند. يكي از بهترين ابزارها Serpchecker است. اين ابزار توسط سايت mangools.com معرفي شد. خريد بك لينك موثر Link Explorer نيز يك ابزار قدرتمند است و سايت moz.com آن را معرفي كرده است. براي سنجش اعتبار صفحه يا دامنه ي يك سايت، مي‌توانيد اكستنشن Mozbar را روي مرورگر گوگل كروم خود نصب كنيد.

 ميزان لينك‌هاي خروجي
خريد بك لينك موثر اگر دامنه‌اي به شما لينك مي‌دهد اين احتمال وجود دارد كه به سايت‌هاي ديگر نيز لينك داده باشد. هر چه ميزان سايت هايي كه در يك صفحه يا در كل يك دامنه لينك شده باشند افزايش يابد ارزش و اعتباري كه نصيب هريك از آن‌ها مي‌شود كاهش مي‌يابد.

برخي از سايت‌ها به فروش رپورتاژ آگهي يا بك لينك مشغول هستند و به كسب درآمد مي‌پردازند. اين سايت‌ها معمولا علاوه بر سايت شما به سايت‌هاي ساير مشتريانشان لينك داده‌اند و خريد بك لينك موثر با اين كار باعث كاهش اعتبار و ارزش اين نوع لينك سازي مي‌شوند.


برچسب: خريد بك لينك، هزينه بك لينك، خريد بك لينك ارزان، خريد بك لينك موثر، خريد بك لينك دائمي، خريد بك لينك ارزان، خريد بك لينك قوي، تاثير بك لينك در گوگل، بك لينك فارسي، خريد لينك، قيمت بك لينك دائمي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۰۸ توسط:پرنده بهار موضوع: نظرات (0)

دوره سئو

دوره سئو يكي از زيرمجموعه‌هاي ديجيتال ماركتينگ است كه اگر در فضاي آنلاين فعاليت داشته باشيد يا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشيد، ناگزير هستيد براي يادگيري آن وقت بگذاريد.

احتمالاً شما هم چنين جملاتي (يا مشابه آن‌ها) را زياد شنيده‌ايد:

«شما بايد روي سئو سرمايه گذاري كنيد.»

«شما ديده نمي‌شويد؛ اگر در صفحه‌ي دوره سئو اول گوگل نباشيد اصلاً حضور شما در فضاي آنلاين بيهوده است.»

«چرا سئوكار نمي‌آوريد تا مسئوليت بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو را به عهده بگيرد؟»

«اگر سايت … دوره سئو هنگام جستجوي كلمه … در صفحه‌ي اول گوگل مي‌آيد، به خاطر يك سري تكنيك است. اسم اين تكنيك ها سئو است.»

«الگوريتم‌ها عوض شده. كافئين؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ كبوتر؟ سيستم ديپ مايند؟»

«ما مي‌توانيم شما را به صفحه‌ي دوره سئو اول موتورهاي جستجو بياوريم. مطمئن باشيد اين منطقي‌ترين سرمايه گذاري شماست.»

درس‌هاي مربوط به سئو در متمم با هدف تربيت متخصص سئو طراحي نشده‌اند.

بلكه دوره سئو هدف اصلي ما، آشنايي دوستان متممي با كليات SEO و برخي از پايه‌اي‌ترين تكنيك هاي سئو است. تا هم بتوانند كارهاي ساده‌ و اوليه‌ي سئو براي سايت يا وبلاگ خود را مديريت كنند و هم در صورت علاقه، مسيري براي مطالعه و يادگيري بيشتر سئو پيش روي آنها ترسيم شود.

آنچه در ادامه مي‌خوانيد:

دوره سئو مخفف چيست؟
تعريف سئو
موتورهاي جستجوي پراستفاده
نقش سئو در كيفيت محتوا
چيزهايي كه با سئو سايت اشتباه گرفته مي‌شوند
تكنيك هاي سئو كلاه سياه در برابر كلاه سفيد
هدف ما در درس آموزش سئو
برخي از مهم‌ترين تكنيكهاي سئو
منابع و مراجع ما در‌ آموزش سئو
سئو مخفف چيست؟
كلمه‌ي SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است دوره سئو كه مي‌توان آن را به بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو ترجمه كرد. البته خود سئو هم در فارسي بسيار رايج شده و حتي گاهي تركيب‌هاي اضافي و توصيفي و عبارات فعلي (مانند بهبود سئو، سئو كردن، سئو سازي) را نيز با آن مي‌سازند و به‌كار مي‌برند.

هدف روش هاي سئو اين است كه هنگام جستجوي كاربران در گوگل و ساير موتورهاي جستجو، اين موتورها رتبه‌ي بهتري دوره سئو را به مقاله‌ها و محتواي يك سايت اختصاص دهند.

تعريف سئو و چند نكته درباره SEO
اگر دوره سئو چه به نظر نمي‌رسد تاكيد بر اهميت SEO چندان ضروري باشد،‌ اما بد نيست مروري به برخي آمارهاي منتشر شده درباره موتورهاي جستجو داشته باشيم‌.

طبيعي است كه با توجه به روش اجراي تحقيق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، مي‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراين شايد بهتر باشد به جاي تمركز بر مقدار دقيق اعداد، بيشتر به مقياس و اهميت نسبي آنها توجه كنيم:

مردم جهان روزانه بين ۶ تا ۷ ميليارد بار از موتورهاي جستجو استفاده مي‌كنند (منبع).

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لينك‌هايي كه به صورت تبليغ دوره سئو (با پرداخت پول) توسط موتورهاي جستجو از جمله گوگل، نمايش داده مي‌شوند، نگاه نمي‌كنند.

كسي كه از طريق دوره سئو كليك كردن روي لينك در موتور جستجو وارد فضاي آنلاين شما مي‌شود، در مقايسه با كسي كه شما براي بازاريابي به سراغ او رفته‌ايد، براي تبديل شدن به يك مشتري هزينه‌ي كمتري خواهد داشت.

جستجو بر روي موبايل طي سال‌هاي اخير همواره روندي افزايشي داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبايل دوره سئو از سرچ دسكتاپ بيشتر شده است. همچنين در حال حاضر، سهم دسكتاپ در ميان ابزارهاي اتصال به اينترنت در سطح جهان كمتر از ۵۰ درصد است (منبع).

سهم موبايل و تبلت و دسكتاپ از فضاي وب

[ مطالعه بيشتر: اهميت سئو – چرا سئو مهم است؟ ]

در دوره سئو حال حاضر كدام موتورهاي جستجو بيشتر استفاده مي‌شوند؟
كم نيستند كساني كه موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژه‌هاي مترادف به كار مي‌برند.

البته به سادگي هم نمي‌توان از اين كار ايراد گرفت؛ چون حتي Google كردن هم به عنوان يك فعل در زبان انگليسي پذيرفته شده است.

با اين حال شايد مناسب باشد به دو گزارش كه توسط سايت معتبر دوره سئو Search Engine Land منتشر شده اشاره كنيم تا در خاطرمان بماند كه تنها بازيگر صنعت جستجو، موتور جستجوي گوگل نيست:

كاربران دوره سئو كدام موتورهاي جستجو را مي شناسند؟ تكنيك هاي سئو را با هدف قرار دادن كدام موتور جستجو به كار بگيريم؟

آنچه در پاسخ به اين سوال مشخص مي‌شود، بيشتر نشان‌دهنده‌ي آگاهي كاربران از برندها است.

همان‌طور كه مي‌بينيد موتورهاي جستجوي Google و Yahoo و Bing براي كاربران بيشتر دوره سئو از ساير موتورهاي جستجو شناخته شده هستند.

در پرسش ديگري از كاربران خواسته شده موتور جستجوي اصلي مورد استفاده خود را اعلام كنند:

موتور جستجوي اصلي مورد استفاده شما چيست

همان‌طور كه مي‌بينيد در اينجا، گوگل با ساير موتورهاي جستجو فاصله‌ي معناداري دارد و دوره سئو به همين علت، شايد هنوز هم – تا زماني كه تغييري جدي در سهم بازار موتورهاي جستجو به وجود نيامده – بايد بپذيريم كه استفاده از موتور جستجو و گوگل به عنوان تعبيرهاي مترادف چندان نادرست نيست.

نقش سئو در ارتقاء كيفيت محتوا در سال‌هاي اخير
در گذشته ضعف‌هايي كه در الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو وجود داشت باعث شده بود يك تعبير بين توليدكنندگان محتوا رايج شود. آنها مي‌گفتند:

شما دو روش براي نوشتن در فضاي وب داريد.

مي‌توانيد براي كاربران و بازديدكنندگان سايت خود بنويسيد و مي‌توانيد براي موتورهاي جستجو بنويسيد.

نوشتن براي موتورهاي جستجو دوره سئو به معناي تنظيم متن‌هاي بي‌معني، تزريق بي‌خاصيت كلمات كليدي در متن‌ها، ارائه‌ي لينك‌هاي بدون كاربرد، وادار كردن كاربران به كليك و كارهايي از اين دست بود.

نوشتن براي كاربران، اگر چه رضايت بازديدكنندگان را تأمين مي‌كرد، اما الزاماً به رتبه‌ي بهتر در موتورهاي جستجو منتهي نمي‌شد.

خوش‌بختانه طي سال‌هاي اخير دوره سئو ، با بهبود الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعي و تحليل متن، باعث شده است كه چنين مواردي كمتر و كم‌رنگ‌تر شوند.

دوره سئو  بررسي شما را متقاعد خواهد ساخت كه رعايت اصول سئو و استانداردهاي مد نظر موتورهاي جستجو، مي‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سايت، رضايت خوانندگان و كاربران شما را نيز افزايش دهد.

همچنين، تلاش براي افزايش رضايت كاربران، معمولاً به ارتقاي رتبه شما در موتورهاي جستجو نيز كمك خواهد كرد.

به همين علت، بر خلاف سال‌هاي گذشته كه موتورهاي دوره سئو جستجو را مسبب كاهش كيفيت توليد محتوا در فضاي وب مي‌دانستند، امروز چنين توصيفي بسيار كمتر شنيده مي‌شود و به كار مي‌رود.

با توجه به بهبود كيفيت نتايج موتورهاي جستجو، و ارتقاء الگوريتم‌هاي آنها، نادرست نيست اگر وقت و بودجه‌اي را كه صرف سئو مي‌كنيد، به عنوان بخشي از فعاليت‌هاي تأمين رضايت كاربران لحاظ كنيد. البته به شرطي كه فلسفه‌ي واقعي سئو و راهكارهاي پايدار و بلندمدت آن را به كار بگيريد.

چه چيزهايي با سئو اشتباه گرفته مي‌شوند؟
گاهي اوقات، كساني كه با SEO آشنا نيستند،‌ آن را به عنوان يك جانشين رايگان براي بازاريابي و تبليغات در نظر مي‌گيرند.

اما بايد به خاطر داشته باشيم كه توجه به اصول سئو اگر به شيوه‌اي علمي و دقيق و تخصصي انجام شود، اتفاقاً راهكاري زمان‌بر، دشوار و گران‌قيمت است.

كسب و كاري كه مي‌خواهد در دوره سئو موتورهاي جستجو وضعيت مطلوبي داشته باشد، بايد نكات بسياري را رعايت كند كه موارد زير، تنها بخش كوچكي از آنهاست:

توليد دائمي محتواي اصيل و بدون كپي كاري (درس مرتبط: توليد محتوا)

به روز كردن محتواي قديمي بر اساس اطلاعات و نيازهاي جديد

ايجاد حس رضايت در خوانندگان و كاربران

قانع كردن بازديدكنندگان به اينكه مدت بيشتري را در سايت شما بگذرانند

همه‌ي اين كارها، هزينه‌بر هستند دوره سئو و هميشه و هر روز بخشي از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد.

SEO همچنين، يك كمپين تبليغاتي نيست كه به عنوان يك پروژه با بودجه‌اي مشخص و در يك محدوده‌ي زماني مشخص، اجرا شود.

همچنانكه دوره سئو يك مجموعه تكنيك و اصول فني هم نيست.

بلكه نوعي نگرش به محيط وب و توليد محتوا و شكلي متفاوت از حضور در فضاي آنلاين است.

اگر چنين نگاهي دوره سئو را باور نداشته باشيم، به احتمال زياد SEO به يكي از شيوه‌هاي قدرتمند براي هزينه كردن بي‌فايده‌ي پول و منابع كسب و كار ما تبديل خواهد شد.

تكنيك هاي سئو كلاه سياه در برابر سئو كلاه سفيد
يكي ديگر از بحث‌هاي رايج در تحليل سئو سايت‌ها، طبقه‌بندي راهكارهاي سئو و بهينه سازي وب سايت است. دوره سئو اين طبقه‌بندي را معمولاً به صورت تكنيك هاي سئو كلاه سياه (Black Hat) در برابر سئو كلاه سفيد (White Hat) مطرح مي‌كنند.

اگر بخواهيم تفاوت سئو كلاه سياه و كلاه سفيد را خيلي مختصر توضيح دهيم بايد بگوييم كه سئو كلاه سفيد، مي‌كوشد يك محتواي ارزشمند را به بهترين شكل ممكن به گوگل و ساير موتورهاي جستجو معرفي كند.

اما سئو كلاه سياه، مي‌كوشد با شناسايي نقطه ضعف‌ها و محدوديت‌هاي الگوريتم‌هاي سئو، سايت را به شكلي بهينه سازي كند كه رتبه سئو بهتري به دست بياورد.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر دوره سئو شدن الگوريتم‌ها، اين روش‌ها هم كارايي خود را از دست مي‌دهند و فضا براي سئوكارهاي كلاه سياه، تنگ‌تر مي‌شود.

سئوي كلاه سياه و سئوي كلاه سفيد
هدف ما در درس سئو چيست؟ افزايش بازديد گوگل
اين نكته را تقريباً همه پذيرفته‌اند كه بزرگترين و ارزان‌ترين و معتبرترين مسير ورود به يك سايت موتورهاي جستجو هستند.

آشنايي با SEO و فلسفه آن، چيزي نيست كه مختص برنامه‌نويسان و طراحان سايت باشد. خصوصاً با توجه به توسعه‌ي الگوريتم‌هاي جستجو و هوشمندتر شدن موتورهاي جستجو، عملاً همه‌ي دوره سئو كساني كه مستقيم و غيرمستقيم در وب‌سايت يك كسب و كار نقش ايفا مي‌كنند، لازم است با اصول و مباني و منطق سئو آشنا باشند.

در مجموعه درس‌هاي SEO چيست در متمم مي‌كوشيم مباني كلي سئو، كاربردها و نكات كليدي در آن را خدمت شما ارائه كنيم.

موارد زير از جمله نكاتي هستند كه در دوره سئو اين مجموعه درس مورد توجه قرار خواهيم داد:

آشنايي با موتورهاي جستجو و وظيفه آنها

چه كارهايي انجام دهيم تا موتورهاي جستجو و به دوره سئو طور خاص گوگل، ما را به مخاطبان خود نمايش دهند؟


برچسب: آموزش سئو، دوره جامع آموزش سئو، دوره جامع آموزش SEO، آموزش صفر تا صد سئو، بهترين دوره آموزش سئو، آموزش ۰ تا ۱۰۰ سئو، دوره آموزش آنلاين سئو، هزينه آموزش سئو، آموزش سئو در وردپرس، آموزش سئو مبتدي، سئو، اموزش سئو، دوره سئو در بوكان، دوره سئو در تبريز، دوره سئو در سنندج، دوره سئو چيست، تدريس سئو، تدريس خصوصي سئو، آموزش كامل سئو، آموزش خصوصي سئو، كارگاه سئو، آموزش تكنيك هاي حرفه اي سئو، آموزش تكنيك هاي سئو، اصول سئو، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۲۲ توسط:پرنده بهار موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت

اگر به تازگي به طراحي سايت علاقمند شده‌ايد، اولين گامي كه براي ورود به اين عرصه بايد برداريد، كسب مهارت‌هاي لازم در اين زمينه است. در اين مطلب قصد داريم تا مراحل يادگيري طراحي سايت را با شما در ميان بگذاريم و بگوييم كه براي ورود به شغل آينده موردنظرتان از كجا بايد شروع كنيد؛ پس با ما همراه باشيد تا گام به گام با اين مراحل آشنا شويد.

مراحل يادگيري طراحي سايت

هدف از يادگيري طراحي سايت چيست؟!
معمولا افرادي كه به دنبال يادگيري طراحي سايت هستند، به دو دسته تقسيم مي‌شوند:

استفاده شخصي و دنبال كردن علاقمندي‌هاي خود
كسب درآمد از طراحي سايت براي كسب و كارهاي مختلف
البته امكان وجود اهداف ديگر نيز وجود دارد، اما عمده‌ترين هدف‎ها در اين دو دسته گنجانده مي‌شوند. به هر حال با هر هدفي كه به سراغ اين كار مي‌رويد، بايد از مراحل يادگيري طراحي سايت سربلند بيرون بياييد تا به عنوان يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه شناخته شويد.

مراحل يادگيري طراحي سايت را بشناسيد
در ادامه به طور كامل بيان مي‌كنيم كه براي يادگيري طراحي سايت چه آموزش‌هايي نياز داريد و چه مهارت‌هايي را بايد به دست آوريد:

گام اول: يادگيري زبان برنامه نويسي HTML
يكي از زبان‌هاي استاندارد طراحي وب‌سايت كه كاربردهاي فراواني نيز دارد، HTML مي‌باشد. تمامي اجزاي صفحه مانند: متن، عكس، و… به كمك تگ‌هاي اين زبان در صفحات وب قرار مي‌گيرند و به عبارتي ديگر تمامي زبان‌هاي وب به نوعي به HTML وابسته هستند؛ بنابراين يادگيري آن بسيار اهميت دارد. بايد بدانيد كهHTML زبان برنامه‌نويسي نيست بلكه زبان نشانه گذاري است. شما با اين زبان به مرورگر نشان مي‌دهيدكه كدام قسمت طراحي سايت از برنامه شما پاراگراف است، كدام قسمت جدول، چه قسمتي عكس و كلا چه عناصري درصفحه وب وجود دارد.

در اينجا توضيحاتي مي‌آوريم كه در يادگيري شما موثر است:

در اين زبان با تعداد زيادي تگ روبه‌رو خواهيد شد كه امكان دارد زود فراموش كنيد براي اين كار بهتر است اين تگ‌ها و توضيحات مربوط به آن را جمع آوري كنيد.
در HTML۵ كه نسخه جديد آن است با مواردي همچون گرافيك، مالتي مديا و … مواجه مي‌شويد كه براي آن بايد Javascript را ياد بگيريد؛ اما در اين مرحله نيازي نيست وقت خود را براي آموزش بگذاريد.
بايد بدانيد كه طراحي سايت مجموعه اي از زبان‌هاي تحت وب است بنابراين در اين مرحله فقط تگ‌ها و كاركردهاي آن را بشناسيد.
حتما بخوانيد: تگ‌هاي اصلي html۵

مراحل طراحي سايت

گام دوم: يادگيري زبان برنامه نويسي CSS
در CSS شما به روش‌هاي دسترسي به تگ‌ها آشنا مي‌شويد و از اين به بعد استايل مورد نظر خود را به تگ‌ها مي‌دهيد. اين زبان در طراحي شكل ظاهري و آرايش اجزاي وب‌سايت، طراحي سايت به شما كمك خواهد كرد. به عنوان مثال با استفاده از CSS مي‌توانيد رنگ، سايز و اشكال هندسي عناصر مختلف صفحه خود را طراحي نماييد. براي تمرين مي‌توانيد از سايتي كه با اين زبان‌ها نوشته شده است كمك بگيريد و كامل آن را شبيه‌سازي كنيد.

گام سوم: با يادگيري جاوا اسكريپت حرفه‌اي شويد!
براي پويا‌تر كردن وب‌سايتي كه طراحي كرده‌ايد، بدون شك به جاوا اسكريپت نياز داريد؛ بنابراين بهتر است در همان ابتداي كار به خوبي آن را بياموزيد. طراحي سايت البته لازم به ذكر است كه بعضي از طراحان سايت، در ابتدا به سراغ يادگيري جاوا اسكريپت نمي‌روند، اما اگر زمان لازم را داريد، پيشنهاد ما اين است كه در كنار ساير زبان‌ها آن را نيز فرا بگيريد. جاوا اسكريپت زماني به كار مي‌رود كه بخواهيد در سايت خود انيميشن يا منوي كشويي داشته باشيد و سبب جذاب شدن وبسايت مي‌شود.

جاوا تمام تعاملات بازديدكنندگان با سايت را مديريت مي‌كند. اگر ديده باشيد روي اسلايد‌ها كه كليك مي‌كنيد عكس فعلي ديده نمي‌شود و عكس بعدي نمايش داده مي‌شود، اين كار با طراحي سايت جاوا اسكريپت انجام مي‌شود.

گام چهارم: JQuery ياد بگيريد
جي‌كوئري كتابخانه اي است كه با استفاده از آن مي‌توانيد بهتر كد نويسي كنيد و حتما بايد آن را يادبگيريد؛ زيرا سرعت برنامه‌نويسي را افزايش مي‌دهد همچنين با داشتن انيميشن و افكت‌هاي پيش فرض طراحي شما را حرفه اي تر و زيباتر مي‌كند.

براي راه اندازي سايت به دو سمت ،كد نويسي احتياج داريد. يكي بازديدكننده و ديگري سرور. كه تا اينجا مراحل طراحي سايت در سمت كلاينت يا همان بازديد كننده آشنا شديد.(HTML, CSS, Javascript,JQuery).

مراحل طراحي سايت

گام پنجم: يك زبان برنامه نويسي سمت سرور را فرا بگيريد!
زبان سرور در زمان تبادل اطلاعات بين مرورگر و سرور به كار مي‌رود. به عنوان مثال، به منظور ثبت اطلاعات كاربر در ديتابيس از اين دسته زبان‌ها استفاده مي‌شود. در بين تمامي زبان‌هاي سمت سرور، PHP و ASP.NET دو زبان قدرتمند و محبوب در اين زمينه هستند كه مي‌توانيد پس از تحقيق و بررسي، يكي از آن‌ها را براي يادگيري انتخاب كنيد. البته به دليل محبوبيت، سهولت در يادگيري، متن باز بودن و بسياري از ويژگي‌هاي خوب ديگر، پيشنهاد ما، يادگيري زبان PHP است.

سخن پاياني
آنچه كه در اين مطلب بيان كرديم در مورد مراحل يادگيري طراحي سايت بود. بنياد يادگيري اين حرفه، كسب تخصص و تسلط كامل به زبان‌هاي برنامه نويسي است. براي اينكه بتوانيد به يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه تبديل شويد، بايد با صبر و پشتكار تمامي اين آموزش‌ها را فرا بگيريد.


برچسب: طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت، طراحان سايت، طراحي وب سايت، طراح وب سايت، طراحي وب، شركت طراحي سايت، قيمت طراحي سايت، قيمت طراحي سايت با وردپرس، طراحي سايت با وردپرس، تعرفه طراحي سايت، هزينه طراحي سايت، قيمت سفارش طراحي سايت، انجام طراحي سايت، طراحي سايت فروشگاهي، قيمت طراحي سايت فروشگاهي، شركتهاي طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت فروشگاهي اختصاصي، طراحي سايت فروشگاهي و شركتي، طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي، طراحي سايت اختصاصي، بهترين شركت طراحي سايت، طراحي سايت در بوكان، طراحي سايت در مهاباد، طراحي سايت در تبريز، طراحي سايت در سنندج، طراحي سايت در تهران، طراحي سايت تهران، آموزش طراحي سايت، نمونه طراحي سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۵۶ توسط:پرنده بهار موضوع: نظرات (0)